Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

pro poskytování digitálního obsahu a poskytování služeb

Tyto obchodní podmínky se použijí pro:
● poskytování produktů v digitální podobě (digitálního obsahu), a to online kurzů, webinářů, e‑booků a jiných produktů s digitálním obsahem;
● poskytování služeb (tvorba webů, činnosti virtuální asistence, konzultace apod.),
k němuž dochází přes webová rozhraní https://asistentkanamiru.cz

 

  1. DŮLEŽITÉ POJMY AZKRATKY

Tyto zkratky a pojmy, které jsou v těchto obchodních podmínkách uváděny s velkým počátečním písmenem, znamenají následující:

1) OP

Tyto Obchodní podmínky.

2) POSKYTOVATELKA

Ing. Květa Vojáčková

– se sídlem Polenská 2098, 190 16,  Praha
– IČO 19907281, registrovaná Identifikovaná osoba
– fyzická osoba zapsaná v Živnostenském rejstříku od 08.11.2023

Kontaktní údaje Poskytovatelky jsou:
E‑mail: virtualni@asistentkanamiru.cz
Telefon: +420607724906
Web: https://asistentkanamiru.cz

3) UŽIVATEL / KLIENT

Uživatel digitálního obsahu Produktu, nebo Klient jako příjemce služby, který s Poskytovatelkou uzavře ohledně Produktu/Služby Smlouvu.

4) SPOTŘEBITEL

Uživatel, který je fyzickou osobou a při uzavírání Smlouvy s Poskytovatelkou jedná mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání.
Pokud Uživatel v objednávkovém formuláři uvede své IČ, má se za to, že Smlouvu neuzavírá jako Spotřebitel.

5) SMLOUVA

Smlouva o poskytování digitálního obsahu nebo smlouva o poskytování služeb, která je uzavírána mezi Poskytovatelkou a Uživatelem přes Webové rozhraní.
Obsahem smlouvy o poskytování digitálního obsahu je zpřístupnění Produktu k užívání pro vlastní potřebu Uživatele za dohodnutou protihodnotu. Obsahem smlouvy o poskytování služeb je povinnost Poskytovatelky poskytnout Uživateli službu a povinnost Uživatele zaplatit Poskytovatelce Cenu.
Není-li níže v těchto OP rozlišeno, o jaký z těchto typů smluv se jedná, vztahuje se dané ustanovení na každý z těchto typů smluv. Smlouvu tvoří Objednávka, potvrzení Objednávky a tyto OP. Je uzavírána v českém jazyce, archivována v elektronické podobě a není přístupná.

Objednání služby může být provedeno též písemným požadavkem v e‑mailové zprávě, případně telefonickou domluvou a následnou e‑mailovou komunikací, ze které jasně vyplývá požadavek na objednání služby. Takto domluvená služba je považována za e‑mailovou závaznou objednávku bez dalšího potvrzení Uživatele. Smlouva se tedy uzavírá písemně, nebo elektronicky formou e‑mailu.

6) PRODUKT A SLUŽBA

PRODUKT: Online kurz, webinář, e‑book nebo jiný Produkt s digitálním obsahem, který je předmětem Smlouvy. Produkt může být buď úplatný, nebo bezúplatný – zdarma. Není-li v těchto OP stanoveno jinak, to, co se uvádí o Produktech, platí obdobně i pro služby.

SLUŽBA: Jako Služba je myšlena činnost virtuální asistentky, na které se dopředu domluví písemně Poskytovalteka s Klientem. Služba je i konzultace k těmto činnostem. Služba je také vytvoření webových stránek dle požadavků Klienta, případně i nastavení a zřízení e‑shopu.

Kde se v těchto OP hovoří o zpřístupnění Produktu, rozumí se tím také poskytnutí služby (vyjma čl. VI, který se vztahuje pouze na produkty s digitální obsahem).

7) OBJEDNÁVKA

Řádně vyplněný a odeslaný elektronický objednávkový formulář, který představuje návrh Uživatele na uzavření Smlouvy.

Objednání služby může být provedeno též písemným požadavkem v e‑mailové zprávě.

8) CENA

Konečná cena (včetně všech případných poplatků a nákladů) za Produkt uvedená v Objednávce. Platí se v korunách českých.

9) WEBOVÉ ROZHRANÍ nebo WEB

Webové rozhraní umístěné na webové stránce dostupné na internetové adrese https:asistentkanamiru.cz.

10) OZ

Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

  1. ODPOVĚDNOST

Uživatel bere na vědomí, že Produkty užívá na vlastní riziko a že závisí pouze na něm, jakým způsobem informace využije a jakých výsledků dosáhne. Poskytovatelka neodpovídá za výsledky, které Uživatel v souvislosti s užíváním Produktu zaznamená, ani nenese odpovědnost za
jakoukoli případnou majetkovou či nemajetkovou újmu. Produkty nenahrazují zdravotní péči.

Odpovědnost za obsah na mnou vytvořeném webu

Klient (Uživatel služby) odpovídá za veškerý obsah, který na vytvořený web Poskytovatelka služby vloží nebo který Klient Poskytovatelce poskytne za účelem vložení na web (zejména texty, fotografie a další vyobrazení, audiovizuální obsah apod.), zejména proto, že k tomuto obsahu má Klient veškerá autorská práva či příslušné licence.

Odpovědnost za obsah na mnou vytvořeném e‑shopu

Pokud vám tvořím e‑shop, berte prosím na vědomí, že pro prodej touto formou musíte mít veškerá potřebná povolení a oprávnění. Za zboží a služby nabízené prostřednictvím e‑shopu nese výlučnou odpovědnost Klient (Uživatel služby), tedy vy jako prodávající, resp. poskytovatel takových služeb. Obchodní podmínky, které Poskytovatelka v rámci služeb virtuální asistence poskytne, má Klient povinnost průběžně aktualizovat sám, neboť Klient je prodávající na eshopu. Poskytovatelka nenese odpovědnost za neaktuálnost obchodních podmínek po odevzdání hotového eshopu.

III. INFORMACE NA WEBU

1) Jakékoli hodnocení Produktů nebo Poskytovatelky (recenze), které je uvedeno na Webu, pochází od osoby, které byl Produkt skutečně zpřístupněn, nebo které byla Služba skutečně poskytnuta. Poskytovatelka má přehled o Klientech, kterým byly jednotlivé Služby poskytnuty a Produkty zpřístupněny. V případě pochybností
nahlédne do své evidence, zda dané osobě, která recenzi poskytla, byla Služba skutečně poskytnuta nebo Produkt skutečně
zpřístupněn. Tímto způsobem je důvěryhodnost recenzí ověřována. Na Webu nemusí být uvedeny všechny recenze, ale Poskytovatelka vybírá ty, které zveřejní. Recenze na platformách třetích stran (např. www.google.com a jiné) Poskytovatelka neověřuje.

2) U každé Služby a u každého Produktu je na Webu uveden jeho popis, co zahrnuje, jaká je cena Služby/Produktu, příp. kdy
a na jak dlouho bude zpřístupněn apod. Tyto popisy Služeb a Produktů jsou informativního charakteru a nepředstavují návrh na uzavření smlouvy, ustanovení § 1732 odst. 2 OZ se tak nepoužije.

  1. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY

1) Uživatel objednává Produkt přes Webové rozhraní odesláním řádně vyplněného elektronického objednávkového (kontaktního) formuláře (Objednávka). Objednávka obsahuje základní informace k Produktu nebo ke Službě a celkovou Cenu.

2) Před odesláním objednávkového (kontaktního) formuláře může Uživatel zkontrolovat a změnit vyplněné údaje. Poskytovatelka se spoléhá na pravdivost, správnost a úplnost údajů uvedených v Objednávce a nenese odpovědnost za nepravdivé, nesprávné či neúplné údaje. Stisknutím příslušného tlačítka v objednávkovém (kontaktním) formuláři je vyplněný objednávkový formulář odeslán a tím Uživatel učinil závaznou objednávku Produktu (Služby), resp. návrh na uzavření Smlouvy.

3) Objednání služby může být provedeno též písemným požadavkem v e‑mailové zprávě, případně telefonickou domluvou a následnou e‑mailovou komunikací, ze které jasně vyplývá požadavek na objednání služby.

4) Přijetí Objednávky Poskytovatelka Uživateli potvrdí zasláním e‑mailu na jeho elektronickou adresu uvedenou v Objednávce. Součástí tohoto potvrzujícího e‑mailu je shrnutí Objednávky a tyto OP ve formátu pdf nebo obdobném. Doručením tohoto potvrzujícího e‑mailu je Smlouva uzavřena a tento e‑mail představuje současně potvrzení o jejím uzavření. Smlouvu lze uzavřít i za individuálně sjednaných podmínek.

5) Poskytovatelka Služby  má právo odmítnout realizaci Objednávky Služby v případě, že je v rozporu se zákony, dobrými mravy, vyhláškami, nebo pokud odporuje zájmům Poskytovatelky nebo pokud se jedná o Klieta, který v minulosti porušil Smlouvu či OP.

6) Uživatel souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku. Náklady, které Uživateli vzniknou v souvislosti s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení) nese Uživatel a tyto náklady se neliší od běžné sazby.

  1. CENA PRODUKTŮ, SLUŽEB AZPŮSOB PLATBY

CENA PRODUKTŮ A SLUŽEB

1) Na Webu jsou uvedeny aktuální ceny Produktů a Služeb, případně způsob jejich určení. Ceny Produktů a Služeb může Poskytovatelka měnit s tím, že pro Uživatele platí vždy cena, která je aktuální
v okamžiku objednání Produktu nebo Služby. Aktuální cena Produktu nebo Služby uvedená na Webu může být Uživateli navýšena pouze v případě platby Ceny formou splátek (viz níže). Případné slevy
z ceny Produktů nelze vzájemně kombinovat. U Produktů s digitálním obsahem nevznikají žádné náklady na dopravu, ani jiné náklady spojené s jejich zpřístupněním. Konečná Cena (včetně všech případných poplatků a nákladů) je uvedena v souhrnu objednávky.

2) Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na Webu (např. překlep) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Smlouvy, není Poskytovatelka povinna Uživateli za takovou zjevně chybnou cenu Produkt zpřístupnit a má v takovém případě právo odstoupit od Smlouvy.

3) Ke zpřístupnění úplatného Produktu dojde nejdříve po úplném zaplacení Ceny, a v případě rozložení platby na splátky (viz níže) nejdříve po zaplacení první splátky. Ke zpřístupnění Produktu zdarma dojde nejdříve po uzavření Smlouvy.

ZPŮSOB PLATBY

4) Cenu je možné uhradit následujícími způsoby:
a) bankovním převodem na účet,
b) v hotovosti při poskytnutí služby.

5) V případě platební metody uvedené pod písmenem a) (bankovní převod na účet) obdrží Uživatel platební údaje v e‑mailu potvrzujícím přijetí Objednávky nebo v e‑mailu s fakturou za Služby.

SPLATNOST CENY

7) V případě bankovního převodu na účet je Cena splatná v termínu uvedeném v pokynech k platbě. Cena je zaplacena v okamžiku připsání příslušné částky na bankovní účet Poskytovatelky.

8) V případě plateb v hotovosti je Cena splatná při poskytnutí služby.

9) Jako příslušný daňový doklad za Službu slouží faktura, kterou zašle Poskytovalka Klientovi po ukončení (nebo v průběhu) Služby. V případě platby při poskytnutí služby obdrží Uživatel daňový doklad při poskytnutí služby.

PLATBA VE SPLÁTKÁCH

10) Je-li tato možnost na Webu u konkrétního Produktu uvedena, může Uživatel zvolit platbu Ceny formou splátek. V takovém případě může dojít k navýšení aktuální ceny Produktu uvedené na Webu, a to o částku nepřevyšující přímé náklady, které Poskytovatelce v souvislosti s tímto způsobem platby vzniknou. Celková konečná Cena bude uvedena v
souhrnu objednávky před jejím odesláním. V případě platby Ceny na splátky se Objednávkou Uživatel zavazuje zaplatit všechny splátky.

11) V případě prodlení s úhradou splátky je Poskytovatelka oprávněna Uživateli Produkt znepřístupnit až do doby zaplacení příslušné splátky. Tím není dotčena povinnost Uživatele zaplatit všechny splátky. Rovněž je Poskytovatelka v takovém případě oprávněna Uživateli písemným oznámením celou nezaplacenou část Ceny okamžitě zesplatnit a ke dni
uvedenému v tomto oznámení požadovat zaplacení všech zbylých splátek najednou, anebo od Smlouvy odstoupit. Odstoupením od Smlouvy nevzniká Poskytovateli povinnost vrátit Uživateli splátky před odstoupením od Smlouvy zaplacené.

  1. ZPŘÍSTUPNĚNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU PRODUKTŮ

ZPŮSOB ZPŘÍSTUPNĚNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU
1. Digitální obsah online kurzu bude Uživateli zpřístupněn tím, že mu bude poslán na elektronickou adresu uvedenou v Objednávce, anebo mu na tuto adresu budou zaslány přístupové údaje k uživatelskému účtu do členské sekce na Webu.
2. Digitální obsah webináře nebo digitální obsah online kurzu zdarma bude Uživateli zpřístupněn zasláním odkazu na elektronickou adresu uvedenou v Objednávce, na kterém je možné digitální obsah stáhnout nebo otevřít.
3. Digitální obsah e‑booku nebo audio nahrávek bude Uživateli ve formátu docx, pdf, mp3 nebo obdobném zpřístupněn zasláním na elektronickou adresu uvedenou v Objednávce jako příloha e‑mailu nebo jako odkaz, na kterém je možné digitální obsah stáhnout nebo otevřít.
4. Pokud je na Webu u konkrétního Produktu uveden jiný způsob zpřístupnění digitálního obsahu (např. zasláním odkazu na uzavřenou facebookovou skupinu, kde bude digitální obsah sdílen), bude Uživateli digitální obsah zpřístupněn tímto jiným způsobem.

ČAS ZPŘÍSTUPNĚNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU
5. Na Webu může být u Produktu uveden konkrétní den, kdy bude digitální obsah zpřístupněn.
V taktovém případě bude Uživateli digitální obsah Produktu zpřístupněn v takto předem oznámený den.
6. Nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci, závisí čas zpřístupnění digitální obsahu na zvoleném způsobu platby. V případě platby Ceny bankovním převodem na účet bude digitální obsah Uživateli zpřístupněn do 3 pracovních dnů od připsání Ceny na bankovní účet Poskytovatele. V případě plateb online platební kartou nebo rychlým online převodem bude Uživateli digitální obsah zpřístupněn obratem pro provedení platby. Digitální obsah Produktu zdarma bude Uživateli zpřístupněn obratem po uzavření Smlouvy, nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci.
7. Na Webu může být u Produktu uvedeno, že jeho digitální obsah bude Uživateli zpřístupňován postupně, po částech. V takovém případě první část (modul) digitálního obsahu Produktu bude Uživateli zpřístupněna v čase určeném dle předchozích odstavců a další části (moduly) postupně dle předem oznámeného harmonogramu.

DÉLKA PŘÍSTUPNOSTI DIGITÁLNÍHO OBSAHU
8. Na Webu může být u Produktu uvedeno, jakou dobu bude mít Uživatel k digitálnímu obsahu přístup. V takovém případě bude Uživateli digitální obsah Produktu přístupný po takto předem oznámenou dobu.
9. Nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci, má Uživatel digitální obsah přístupný navždy. To neplatí pro webináře nebo online kurzy zdarma, k jejichž digitálnímu obsahu má Uživatel přístup pouze v den a čas, který je na Webu uveden, resp. po dobu jejich trvání.

AKTUALIZACE DIGITÁLNÍHO OBSAHU
10. Digitální obsah Produktu bude Uživateli zpřístupněn v nejnovější verzi dostupné v době uzavření Smlouvy, která mu po uzavření Smlouvy nemusí být aktualizována.
11. Poskytovatel však bude Uživateli poskytovat aktualizace, které jsou nezbytné k tomu, aby byl digitální obsah Produktu bez vad po celou dobu trvání Smlouvy nebo (u digitálního obsahu zpřístupněného jednorázově na časově neomezenou dobu) aby byl bez vad po dobu, po kterou to Uživatel může rozumně očekávat. V takovém případě bude Uživatel upozorněn, že je dostupná aktualizace, jakým způsobem ji může provést a že v případě jejího neprovedení nemá práva z vady, která vznikne pouze v důsledku neprovedené aktualizace. To neplatí, jestliže Uživatel v Objednávce vezme na vědomí a výslovně odsouhlasí, že po zpřístupnění digitálního obsahu mu nebudou poskytovány jeho
aktualizace.

FUNKČNOST DIGITÁLNÍHO OBSAHU, TECHNICKÉ A PROGRAMOVÉ VYBAVENÍ
12. Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, aby měl Uživatel k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu docx, pdf a obdobnými, přehrávání video a audio souborů, dále připojení k síti internet s dostatečnou rychlostí připojení a funkční e‑mailovou schránku udržovanou ve stavu schopném přijímat zprávy (digitální prostředí).
13. Za propojení digitálního obsahu Produktu s digitálním prostředím Uživatele nese odpovědnost Uživatel.

VII. POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB

1) Poskytnutí služby může Uživatel u Poskytovatelky objednat také e‑mailem nebo telefonicky.
V takovém případě bude Smlouva uzavřena v okamžiku, kdy se Poskytovatel s Uživatelem shodnou na jejím obsahu. Jakékoli následné změny Smlouvy jsou možné jen na základě vzájemné dohody Poskytovatele a Uživatele.

2) Služby jsou dodávány způsobem uvedeným v popisu služby na Webu, případně dohodnutým individuálně. Online konzultace probíhají zpravidla s využitím platformy Zoom nebo Google Meet nebo telefonicky, osobní konzultace jsou zpravidla poskytovány v sídle Poskytovatelky, případně na jiné adrese uvedené v popisu služby na Webu nebo předem domluvené.

3) Služby mohou být poskytovány třetí kvalifikovanou osobou, kterou Poskytovatelka k poskytování služeb zmocnila. Za plnění povinností vyplývajících ze Smlouvy je i v takovém případě Uživateli odpovědná Poskytovatelka.

4) K poskytnutí služby dojde až po úplném zaplacení Ceny, případně její splátky. Nedojde-li k zaplacení Ceny (resp. příslušné splátky) do sjednaného termínu poskytnutí služby, nemusí být Uživateli v tomto termínu služba poskytnuta (to neplatí v případě platby v hotovosti při
osobním poskytnutí služby na uvedené adrese).

5) Nejpozději 6 hodin před sjednaným termínem poskytnutí Služby (konzultace) může Uživatel ze zvlášť závažných důvodů (např. nemoc) požádat o změnu termínu. Tuto možnost lze využít pouze jednou v rámci dané služby (resp. „balíčku“ služeb), jinak termín bez náhrady propadá, není-li výslovně dohodnuto jinak.

6) Pokud ze zvlášť závažného důvodu (např. nemoc) nebude moci Poskytovatelka službu ve sjednaném termínu poskytnout, tuto skutečnost Uživateli oznámí a domluví se s ním na náhradním termínu. Nebude-li Poskytovatelka moci službu ze zvlášť závažného důvodu
poskytnout ani v náhradním termínu, má Uživatel právo od Smlouvy odstoupit a požadovat vrácení Ceny, resp. její poměrné části odpovídající neposkytnutým službám (částka za poskytnuté služby se nevrací).

7) V případě „balíčku“ nebo jinak zvýhodněného či zvlášť sestaveného Produktu, jehož součástí je poskytnutí služby, je Cena stanovena za „balíček“, resp. Produkt, nikoli za jeho části.

VIII. AUTORSKÁ PRÁVA A MLČENLIVOST

1) Produkty jsou autorským dílem. Poskytovatelka Produkt zpřístupňuje Uživateli pro jeho osobní potřebu. Produkt (ani jakoukoli jeho část), ať už v původní či změněné podobě, není možné bez předchozího výslovného písemného souhlasu Poskytovatelky dále šířit nebo umožnit
jeho užití dalším osobám.

2) Uživatel má povinnost zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu v členské sekci na Webu.

3) V případě, že Uživatel autorská práva nebo povinnost mlčenlivosti poruší, je Poskytovatelka oprávněna Uživateli znepřístupnit digitální obsah Produktu a/nebo požadovat náhradu škody, která jí v důsledku takového porušení vznikla. Porušení autorských práv je dále postižitelné podle autorského zákona a podle trestněprávních předpisů.

  1. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

1) Nejedná-li se o případ uvedený v následujícím odstavci, má Uživatel, který je Spotřebitelem, dle § 1829 OZ právo od Smlouvy bez udání důvodu odstoupit ve lhůtě 14 dnů. Tato lhůta počíná běžet, jedná-li se o Produkt s digitálním obsahem nebo o poskytnutí služby, ode dne
uzavření Smlouvy.

2) Právo odstoupit od Smlouvy dle předchozího odstavce Spotřebitel v souladu s § 1837 OZ nemá zejména v případě Smlouvy o:

– využití volného času, pokud má být podle Smlouvy plněno k určitému datu nebo v určitém období;

– poskytování služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty a (u služeb za úplatu) v objednávkovém formuláři Spotřebitel odsouhlasil, že k započetí plnění dojde před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; pokud služby nebyly poskytnuty v plném rozsahu, ale s jejich poskytováním již bylo započato, má Spotřebitel v případě odstoupení od Smlouvy povinnost zaplatit Poskytovateli částku za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od Smlouvy (pohledávku na zaplacení částky za
poskytnuté plnění si Poskytovatel může jednostranně započíst proti pohledávce Spotřebitele na vrácení Ceny);
– dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, poté, co bylo započato s plněním a (u úplatného Produktu) Spotřebitel v objednávkovém formuláři odsouhlasil, že k započetí plnění dojde před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy a vzal na vědomí, že udělením souhlasu zaniká jeho právo od Smlouvy odstoupit;

– Poskytovatelka Služby má právo odstoupit od smlouvy ze zákonných důvodů, zejména pak v případě, jestliže je Objednatel s placením vystavených faktur v prodlení delším než 14 dnů

3) Lhůta k odstoupení od Smlouvy je zachována, pokud Spotřebitel oznámení o odstoupení odešle Poskytovatelce nejpozději 14. den po dni, kdy byla Smlouva uzavřena. Pro odstoupení může Spotřebitel využít formulář uvedený pod těmito OP. Odstoupit od Smlouvy může Spotřebitel zasláním vyplněného formuláře, nebo jiného textu obdobného znění, na některou z kontaktních adres Poskytovatelky uvedených výše, případně jakýmkoli jednoznačným prohlášením, které Spotřebitel vůči Poskytovateli učiní. Odstoupit od Smlouvy, jejímž předmětem je Produkt zdarma, může Spotřebitel tím, že se odhlásí z e‑mailové databáze Poskytovatelky (kliknutím na příslušný odkaz na konci každého zaslaného e‑mailu).

4) Je-li předmětem Smlouvy úplatný Produkt, obratem po obdržení oznámení o odstoupení od Smlouvy potvrdí Poskytovatelka Spotřebiteli jeho přijetí. Cena bude Spotřebiteli vrácena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, a to na stejný účet, ze kterého byla zaplacena. Jiným způsobem může být Cena vrácena jen tehdy, pokud s tím Spotřebitel bude souhlasit a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Náklady související s odstoupením od Smlouvy nese ze zákona Spotřebitel.

5) Uživatel i Poskytovatelka můžou od Smlouvy odstoupit i v dalších případech stanovených zákonem nebo Smlouvou. Poskytovatelka je oprávněna od Smlouvy odstoupit v případě podstatného porušení povinností Uživatele ze Smlouvy, zejména v případě, kdy by došlo
k neoprávněným zásahům do Webového rozhraní, porušení autorských práv nebo povinnosti mlčenlivosti. V případě odstoupení od Smlouvy je Poskytovatelka oprávněna požadovat náhradu škody, pokud mu z porušení povinností Uživatele vznikla. Rovněž je Poskytovatelka oprávněna digitální obsah Produktu Uživateli okamžitě znepřístupnit.

6) Poskytovatelka má právo odstoupit od Smlouvy také z důvodu nenaplnění minimální kapacity přihlášených uživatelů, naplnění maximální kapacity přihlášených uživatelů, nebo z jiných vážných důvodů. V takovém případě bude Uživateli Cena vrácena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, nebude-li výslovně dohodnuto, že platba bude použita na jiný Produkt dle výběru
Uživatele. Cena bude Uživateli vrácena na stejný účet, ze kterého byla zaplacena, nebude-li výslovně dohodnuto jinak.

7) Pokud by ze strany Uživatele nedošlo k úhradě Ceny (při platbě na splátky k úhradě první splátky) ani ve lhůtě 10 dnů po splatnosti, Smlouva se uplynutím této lhůty ruší automaticky, bez nutnosti odstoupení.

8) Je-li Uživateli společně s Produktem poskytnut jako dárek bonus, je darovací smlouva uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od Smlouvy, pozbývá darovací smlouva účinnosti. V důsledku toho je Poskytovatelka oprávněna Uživateli okamžitě zrušit
přístup k bonusu, případně má Uživatel povinnost Poskytovatelce bonus bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, zaslat nebo předat. Veškeré bonusy jsou zpřístupněny spolu se zpřístupněním Produktu, není-li na Webu u Produktu uvedeno jinak.

  1. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ AREKLAMACE

1) Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými a účinnými právními předpisy, zejména § 1914 až 1925 a (jedná-li se
o digitální obsah) § 2389a až 2389s OZ.

2) Práva z vadného plnění (reklamaci) může Uživatel u Poskytovatele uplatnit prostřednictvím kontaktů uvedených výše v těchto OP.

VADY DIGITÁLNÍHO OBSAHU

3) Po zpřístupnění Produktu je Uživateli doporučeno, aby si co nejdříve zkontroloval funkčnost a dostupnost jeho digitálního obsahu a zjistí-li nedostatky nebo vady, aby kontaktoval Poskytovatelku za účelem provedení nápravy. Může se stát, že je digitální obsah krátkodobě
dočasně nedostupný v případě údržby dat nebo výpadků serveru. Web může být aktualizován bez předchozího upozornění.

4) Poskytovatelka odpovídá Uživateli, že Produkt při převzetí nemá vady a u digitálního obsahu, že je bez vad také po celou dobu trvání Smlouvy. V případě digitálního obsahu zpřístupněného jednorázově na časově neomezenou dobu odpovídá Poskytovatelka za vady, které měl digitální obsah při zpřístupnění; tím není dotčena povinnost Poskytovatelky zabezpečit aktualizace v souladu s čl. VI odst. 11 těchto OP. Projeví-li se vada Produktu v průběhu 1 roku od zpřístupnění, má se za to, že byl Produktu vadný již při zpřístupnění. Tato doba neběží po dobu, po kterou Uživatel nemůže Produkt užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.

5) Poskytovatelka zejména odpovídá Uživateli, že Produkt:
a) odpovídá ujednanému popisu, rozsahu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti,
kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
b) je vhodný k účelu, pro který ho Uživatel požaduje a s nímž Poskytovatelka souhlasila; a
c) je poskytován s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci či s uživatelskou podporou.

6) Poskytovatelka odpovídá Uživateli, že vedle ujednaných vlastností Produkt:
a) je vhodný k účelu, k němuž se Produkt tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem;
b) rozsahem, množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi či výkonnostními parametry, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility, přístupnosti, kontinuity a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem Produktů téhož druhu, které může Uživatel rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná Poskytovatelkou nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;
c) je poskytován s příslušenstvím, případně včetně obalu, a s pokyny k použití, které může Uživatel rozumně očekávat; a
d) odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, zkušební verzi nebo náhledu, které Poskytovatelka zpřístupnila před uzavřením Smlouvy.

7) Předchozí odstavec se nepoužije v případě, že Poskytovatelka Uživatele před uzavřením Smlouvy zvlášť upozornila, že se některá vlastnost Produktu liší a Uživatel s tím při uzavírání Smlouvy výslovně souhlasil.

8) Poskytovatelka není vázána veřejným prohlášením podle odstavce 6 písm. b), prokáže-li, že si ho nebyl vědoma nebo že bylo v době uzavření Smlouvy upraveno alespoň srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o uzavření Smlouvy nemohlo mít
vliv.

9) Týká-li se Smlouva Produktu s digitálním obsahem, může Uživatel vytknout vadu, která se projeví nebo vyskytne za trvání Smlouvy. V případě digitálního obsahu Produktu zpřístupněného jednorázově na časově neomezenou dobu může Uživatel, který je Spotřebitelem, vytknout vadu, která se projeví v době dvou let od zpřístupnění.

10) Má-li Produkt vadu, může Uživatel požadovat její odstranění, ledaže je to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné.

11) Poskytovatelka odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím Uživateli nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha Produktu a účel, pro který ho Uživatel požadoval.

12) Uživatel může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od Smlouvy, pokud:
a) Poskytovatelka vadu odmítla odstranit nebo ji neodstranila či je zjevné, že ji neodstraní v souladu s předchozím odstavcem;
b) se vada projeví opakovaně; nebo
c) je vada podstatným porušením Smlouvy.

13) Uživatel nemůže odstoupit od Smlouvy, je-li vada Produktu nevýznamná; má se za to, že vada není nevýznamná.

14) Uživatel, který je Spotřebitelem, může odstoupit od Smlouvy také tehdy, pokud by Poskytovatelka byla v prodlení se zpřístupněním Produktu a svou povinnost by nesplnila ani bez zbytečného odkladu poté, co byla Uživatelem vyzvána k plnění, nebo v dodatečné výslovně
dohodnuté lhůtě. Bez dodatečné lhůty může Spotřebitel od Smlouvy odstoupit jen tehdy, odmítla-li Poskytovatelka Produkt poskytnout nebo je zjevné, že Produkt neposkytne, anebo vyplývá-li ze vzájemného ujednání nebo z okolností při uzavření Smlouvy, že je plnění
v určeném čase nezbytné. Cena bude Uživateli vrácena bez zbytečného odkladu po odstoupení od Smlouvy.

15) Práva z vadného plnění Uživateli nenáleží v případě vad způsobených nesprávným užíváním nebo uložením digitálního obsahu Produktu. Dále Uživateli práva z vadného plnění nenáleží v případě neprovedených aktualizací (více viz výše v těchto OP – „Aktualizace digitálního obsahu“). Rovněž Poskytovatelka neodpovídá za nedostupnost nebo jiné vady digitálního obsahu v případě nevyhovujícího digitálního prostředí (tedy v případě, že Uživatel nemá
potřebné technické a programové vybavení nebo síťové připojení uvedené v těchto OP – viz „Funkčnost digitálního obsahu, technické a programové vybavení“). Za účelem ověření, zda se vada vyskytla v důsledku nevyhovujícího digitálního prostředí, má Uživatel zákonnou
povinnost poskytnout Poskytovatelce nezbytnou součinnost v míře, kterou lze rozumně požadovat a kterou lze zajistit technicky dostupnými prostředky, jež jsou pro Uživatele co nejméně rušivé. V případě odmítnutí poskytnutí součinnosti má Uživatel práva z vadného plnění jen tehdy, prokáže-li, že digitální obsah Produktu není ve shodě se Smlouvou.

VADY SLUŽEB

16) Poskytovatelka odpovídá za dodání úplatné služby v rozsahu, podobě a kvalitě, která byla sjednána s Uživatelem či která byla popsána na Webu, anebo která je pro tento druh služeb obvyklá. Poskytovatelka je povinna poskytnout službu ve střední jakosti, nedohodla-li se
s Uživatelem na jiné jakosti.

17) Vadu služby musí Uživatel Poskytovatelce vytknout (reklamovat) bez zbytečného odkladu poté, kdy měl možnost vadu zjistit, nejpozději do šesti měsíců od převzetí služby.

18) Má-li služba vadu, může Uživatel požadovat její odstranění nebo přiměřenou slevu z Ceny.
Nelze-li vadu odstranit nebo ji Poskytovatelka včas neodstraní, může Uživatel požadovat přiměřenou slevu z Ceny nebo od Smlouvy odstoupit.

  1. VYŘIZOVÁNÍ STÍŽNOSTÍ, ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ

1) Má-li Uživatel k uzavřené Smlouvě, jejímu plnění či činnosti Poskytovatelky nějakou stížnost, může Poskytovatelku kontaktovat na některé z kontaktních adres uvedených výše v těchto OP.

2) Dozor nad dodržováním povinností Poskytovatelky vyplývajících z právních předpisů vykonávají tyto orgány: Česká obchodní inspekce, příslušný živnostenský úřad a Úřad pro ochranu osobních údajů (jedná-li se o povinnosti při zpracování osobních údajů).

3) Případný spor mezi Poskytovatelkou a Uživatelem bude řešen přednostně smírnou cestou.
Pokud je Uživatel Spotřebitelem a z uzavřené Smlouvy nebo v souvislosti s ní vznikne mezi ním a Poskytovatelkou spor, má Uživatel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je v takovém případě Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, IČ: 00020869. Veškeré podrobnosti
k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na webových stránkách České obchodní inspekce (www.coi.cz). Uživatel může rovněž využít platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr.

4) Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 44, 110 00 Praha 1
(https://www.evropskyspotrebitel.cz), je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

XII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

1) Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Poskytovatelky a Uživatele, které ze Smlouvy vyplývají.

2) Smluvní vztah mezi Poskytovatelkou a Uživatelem se řídí právním řádem České republiky, zejména těmito právními předpisy: OZ a je-li Uživatel Spotřebitelem, pak i zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

3) Poskytovatelka dodržuje kodexy chování vyplývající z odvětví jejíjo podnikání.

4) Zásady zpracování osobních údajů jsou obsaženy TADY V TOMTO DOKUMENTU a jsou zveřejněny na Webu.

5) Je-li nebo stane-li se některé ustanovení těchto OP neplatným či neúčinným, namísto neplatného nebo neúčinného ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému či neúčinnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatnost či neúčinnost ustanovení OP nemá vliv na platnost a účinnost ostatních ustanovení OP.

6) Tyto OP je Poskytovatelka oprávněna jednostranně měnit, přičemž pro Uživatele platí text obchodních podmínek účinný k datu Objednávky.

7) Tyto OP jsou účinné od 6.1.2023.